Gothic Shoe Collection [EN]

Hi, everybody!
I've been wanting to make this video for quite some time already but I was too lazy (and a bit nervous) to record it. As some of you know, i have a Portuguese channel and this is my Portuguese website, but since I watch so many youtube videos in English, i thought that maybe i should give it a try and do some English stuff on my own.



And honestly I don't think there's better way to start it than talking about something that i'm so proud of: my
Goth Shoe Collection! ♥

Oi, todo mundo!
Eu queria fazer esse vídeo faz um tempinho mas eu estava com muita preguiça (e um pouco nervosa) pra gravar. Como vocês já sabem, o meu canal no Youtube é em Português e esse blog é em português, mas já que eu assisto tantos vídeos em inglês, eu pensei que talvez eu poderia tentar fazer alguns vídeos em inglês também.
E honestamente, não acho que existe maneira melhor de fazer isso a não ser falando do que eu mais me orgulho: Minha Coleção de Sapatos Góticos! Eu já tenho um vídeo em português falando sobre os meus sapatos góticos, que você pode conferir aqui! Está desatualizado porque vendi uns e comprei outros, mas grande parte da coleção ainda está atualizada.

DISCLAIMER: Many of those shoes that i'm about to show are easy to get in the US or Europe, but some of them are only avaliable in Brazil. If you guys are interested on getting some of those Brazilian shoes, let me know and i'll be more than happy to help you guys getting them!

With no further do, lets get into it! Just PLAY it!




Thank you so much for watching, let me know what you guys think of my shoes!

Posts Relacionados

0 comentários

Artes e desenvolvimento por Rubia Del Vecchio. Tecnologia do Blogger.

Flickr Images